בתאריך 19.5.24 התקיים וובינר מטופלים לחברי עמותת חו"ף על ידי גיא תבורי – עובד סוציאלי ובעל ניסיון עשיר בליווי ובהנחיית קבוצות חולים במחלות כרוניות ואחד המומחים בארץ בתחום. ההרצאה סובבה סביב הנושא של תפיסת המחלה – מזוית המטופל, ומהזוית שלנו.
מוזמנים לצפות.